Ohio Game Fishing banner

De bodem van de ton schrapen

744 views 9 replies 5 participants last post by  Drm50  
#1 ·
Heb vorige week niet veel goeds gedaan. Slechts één pistool opgepakt, nog een H&R .22. Ben erin geslaagd een set grepen en een loop voor een S&W 41 te bemachtigen. Ik denk dat we in de herstelperiode van de 4e zitten. De handel verloopt een beetje traag. Zelfs het kopen is stilgelegd. Ik denk dat mensen online gaan en naar de prijzen kijken *tag niet verkoop* en ongeacht de staat willen ze die nieuwprijs. Hoorde dat er een nieuw soort handelsdag is in de buurt van Cambridge. Weet iemand er iets van?

#6 ·
Mijn vader heeft er een en ik weet er eigenlijk niets anders over, want mijn vader zei me dat het geen speelgoed is, laat het met rust. Ik weet wel dat het een Colt-revolver is, gekamerd in een 38 Special-patroon, die door de politie werd gebruikt om gerechtvaardigde schietpartijen te helpen bewerkstelligen
Nu je volwassen bent, zou ik dat in een gesprek ter sprake brengen, er tenminste iets over leren en het ons laten weten, erg interessant

#5 ·
Niet veel goeds gedaan vorige week. Slechts één pistool opgepakt, nog een H&R .22.
Ben erin geslaagd een set grepen & loop te bemachtigen voor een S&W 41. Ik denk dat we in de herstelperiode zitten van de 4e. De handel gaat een beetje langzaam. Zelfs het kopen is stilgelegd. Ik denk dat mensen online gaan en naar prijzen kijken *tag not sale* en ongeacht de staat die mintprijs willen.
Gehoord dat er een nieuw soort handelsdag is in de buurt van Cambridge. Weet iemand er iets van? View attachment 557702
De enige handelsdagen die ik ken, zijn Buffalo, die er al lang zijn, het eerste weekend van elke maand in de zomer