close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

Some of our friends ....

Discussion in 'The Lounge' started by creekcrawler, Aug 28, 2008.

  1. creekcrawler

    creekcrawler Konfused Kayaker

    4,544
    598
    2,398
    Some of our friends.... Just ain't quite right......



    [​IMG]
     
  2. thats funny!!! hope there isnt any FULL beverages in that "cooler"!!!
     

  3. Gju42486

    Gju42486 Banned

    4,058
    0
    0
    I wanna be there when a fish actually takes that under----id be almost afraid to wind it in for fear of death :G
     
  4. Toxic

    Toxic Defensor Fortis

    LMAO, good one!
     
  5. I love my bobber cooler full of beer....
     
  6. Wannabitawerm

    Wannabitawerm Flatulent Entreprenuer

    ...she's either very big fish... or very smart fish....

    And of course, the ever popular, "...I think you're gonna need a bigger boat..."
     
  7. LOL...classic movie line!